I morgon :)

i morgon ska jag åka och fiska med familjen :) det ska bli kul för det var ett tag sen jag fiska nu och dit vi ska är dett ganska lätta att få napp så det är kul jag brukar få 1 gädda och någon abbore  och sen typ om jag inte pallar fiska det så tar jag upp några kilo ströming :) det är ganska kul :) haha det är riktigt kul att fiska ströming fast att det bara är en massa små fisk :P men endå ahha:P  nu ska jag gå och fixa mina fiske prylar för har inget annat att göra och pallar inte skriva så mycket :P image7

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Kika in i min blogg och kommentera vem du tycker! :)

Ha en riktigt fin lördag!

2008-04-26 @ 16:59:06
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0