Städade

idag har jag städat med mitt handbols lag :P vi städade i solna i 2 timmar det var skit tråkigt men det bästa var att vi fick äta på max sen så det var gott :)  men när vi städade så gick vi runt typ och prata och plocka upp att skit alla slänger och jag fattar inte hur mycket skit och allt folk slänger vi hittade 3 cyklar 1 mobil 1plånbok 23,50kr och sen en lite mer som e ointresant men endå jag fattar inte vad folk slänger och sen fattar jag inte hur dumma hundägarna är dom låter hunden bajsa sen tar dom upp det och slänger plastpåsen i naturen det är fan bätre och låta bajset ligga kvar då men men endel är lite kånstiga :P Hahah men jag kommer fan alldrig mer slänga så mycket i naturen ska fan försöka sluta men haha jag kommmer fna inte ta upp något i sumpan så i sumpan kan jag ju haha :P nej men nu skriver jag bara en massa skit så borde fan sluta skriva :P
nu känns det konstigt det käns som om jag sitter upp och ner och skriver jag e sjuk hela skiten snurrar jag mår inte bra:( men hej då ha det så bra alli hoppa

Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0