valborg

i morgon är det valborg fan vad nice då blir det lite drika av och sen ska jag avra med min tjej och en massa :) fan vad kul det ska bli i helgen kommer ha skit kul ska vara i sigtuna. ska sova hos min Emelie från onsdag till söndag riktigt kul :) vi ska typ äta ute jag Emelie sarah och typ 9 tjejer till jag inte vet vilka är så jag kommer vara den enda killen haha :) det ska bli kul att äta och sen ska vi typ dricka lite sen blir det typ kolla någon eld elelr något sen ska vi typ dra hem till Emelie och typ leka lite och sova haha :P men men hoppas alla andra har en bra valborg

puss puss alla <33

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan, jag vet inte om jag när något proffs precis, men vad vill du ha hjälp med då? :)

2008-05-04 @ 12:07:22
URL: http://malinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0