om älskling

hej hej nu ska jag skrvia lite kul om min älkling jag sitter nu och prata i telle med henne och hon bara timm du skriver aldrig i din blogg längre jag bara nej fan vet glömt det hon bara men skriv något om mig för då blir det roligare för mig att läsa jag abra OK ! då ska jag skriva om dig din själviska unge men jag älskar henne ändå men nu kanske jag ska böra skriva om henne då :) Felicaia höjer är min älskling och hon är underbar och jag älskar henne underbart mycket vi blev tillsammasn den 4 juli och då blev mitt liv som en sol och allt blev så underbart :) och i går så skrev jag ett sms till felicia och det var 7 sms :P och hon blev aldeles för glad hon ringde upp mig och typ grät för hon var så glad och tyckte det var ett gulligt sms kan kolla om hon har det så kan jag skriva in det här men jag älskar verkligen felicia höjer:) med hella mitt hjärta <33 detta sms skrev jag till felicia i går: det var en dag den 4 juli det var en vanlig dag trodde jag och jag var på jobbet och hadde trist men jag kom hem jo fan där står en ängel i min hall och säger hej till mig och jag blir så blyg så vet ej vad jag ska göra så gick in i köket och tänkte vad ska jag göra hon är så sjukt söt och gullig och jag bara men ska fan kollafilm och få henne komma så jag får krama henne jo fan jag lyckades och sen var min syster med ich hon förstörde mycket men sen lyckades jag ge den snyggaångelen en puss när min syster gick och jag blev helt stum viste inte vad jag skulle säga för där satt hon min blivande ängel sötare än någon sin och jag blev bara så glad och jag älskar henne nu och varje dag som går och jag trodde inte att allt skulle bli så bra och trodde akdrid att denna ängeln vid namn felicia höjer skulle gilla mig eller ens älska mig men jag hadde turen med mig och kunde vinna hennes hjärta och nu ska vi leva livet ut med varandra och jag vill att hon ska veta att jag älskar puss ouss älskling felicia det där skrev jag till henne för att försöka beskriva hur mycket jag älsakr henne men det är inte lätt :( för orden är för små men jag älskar henne mer än folk kan tro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0