ja du:)

nu har jag inte skrivit på ett tag :P
men nu kan jag skriva jag var i romme i tisdags och det var fett kul jag åkte skidor :D och jag åkte fett mycket och med massa olika folk och sen onsdags ja då gjorde jag inte så mycket :P och i dag har jag varit på solvalla och haft trav och ja det gick bra vi körde på innerbanad i sulket och det e fett kul :P hihi ni kanske tycker det e bögigt men kolla vilka det är som är kuskar ute på tävlingar jpo bara killar :P hahah men nu har jag inte gjort så mycket jag avr ute men alexandra och sen träffade jag jennifer i typ 15 min hihi men nu har jag typ kommit hem :) och nu ska jag sova typ men hörs npog i morogn :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0