dagen

hej hej!
då har jag tid att skriva lite nu då :D
har varit i skolan slutade 20 över 10 :D och då drog jag in till stan och sen till kista och fick min midicin av mickis sen drog jag in til stan igen och skulle köpa innebandy klubba men mina pengar mamma sate in på mitt kort innan hadde inte komit in så fick skita i det och då träffade jag sparven :D han och jag och hans polare som var fett liten gick och köpte cigg till han :P sen drog dom hem och jag drog hem till mig så jag kom hem för typ ja 1 timme :P och nu vete fan vad jag ska göra typ bara ta det lugnt och sova lite och sen har jag träning kl 7 i kväll så det händer inget specielt i helgen tror jag<3
men nu ska jag sova lite vi hörs lite senare tro jag puss puss ha det bra <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0