farmor:(

varför:( snälla farmor gör något åt det :( du röker för mycket och nu har du åkt in igen :( det är 3 eller 4 gången den senaste året och du åker in för att du inte får luft och massa och det e bara för att du röker så förjävligt mycket så snälla farmor sluta röka då kanske du klara några år till. det är inte bara jag som tycker att du sak sluta alla tycker det för vi vill inte att du ska dö nu !!!
farmor snälla lyssna på dom som vill hjälpa och gå inte runt och smygrök som sist när du sa att du slutat du lurar bara dig själv och inte oss men gör det för min skull för jag vill inte att du ska dö farmor jag älskar dig !!! <33 men ha det så bra nu farmor och jag älskar dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0