skolan!

jaa då har jag varit i skolan då!
jag gick till skolan i dag och mådde bra på morgonen när jag vakna sen vid 10-11 tiden började jag må illa och massa skit så jag gick hem och då gick jag till Björne(radar) en av mammas polares man :P och vi pratade lite och körde biljard och hadde lite kul och prta :P
sen fick jag testa hans astma medicin för min hals och fan mig det hjälpt jag sluta hosta har inte hostat sen typ 12 eller vad kl va när jag kom till han och det var fan nice :D så jag fick en sån ja vad det nu serer :p men ja ja nu mår jag bättre och ska ner till solvalla vid halv 5 och jobba hoppas jag orkar hela kvällen bara :D

nu håller jag på att laddarner svensson svensson och den e klar om typ 20 min ska kolla på det då typ hela kvällen sen :D och sen är jag inne på msn lite och snackar men andra som e sjuka och hoppas på att bli frisk :P
men nu orkar jag inte skriva puss å kram skumm banan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0