...

nu i dag sen jag började skriva av mig på riktigt i min blogg hur jag mår hemma och sånt så har jag fått flera komentarer på msn TImm vad e det ? :O något som hänt?

nej det är inget som hänt med mig det är så jag mår bara att jag inte viljat skriva ut det men nu skiter jag i vilket nu har jag ändå inget att leva för mer än min älskling Felica annars är det döden som väntar det är aldrig någon som smsar mig eller frågar tja timm hur e det ? och lust att träffas eller jo faktist så har jag nog en som gör det och det är stefan klar Felica gör det med men alla andra har typ slutat det är jobbigt och julia jag saknar dig vi ahr inte pratat på evigheter och olle dig också men men dom läser väl ädå inte min blogg så dom vet inte hur det känns för mig men men ;/

Kommentarer
Postat av: Cissi

Timm, du vet att det är fler som bryr sig.

2009-07-24 @ 08:38:23
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0