gårdagen / svarten

ja i gåt efter jobbet så drog jag in till tanto och träffade svarten och vi drack några öl och jag som vandligt inte hadde ätit något blev ganslka jätte full :P typiskt mig men men och sen spyde jag på tåget när jag var påväg hem, :P och när jag kom hem märkte mina föräldrar att jag druckigt men men dom blev inte så sura som tur är soånt som händer :P

men jag hadde kul jag träffade svartens så också och han och jag satta och prata lite om hur han har det och så och att ha har det jobbigt att hans pappa bor på gatan :(

svarten är en uteliggare som är 44 år och alkholist men han e hur underbara som hälst han vill hjälpa alla och få folk att må bra jag säger så här jag vill att alla ska träffa honom :)
och jag ska få honom att hålla tal i min skola om hur det är att bo på gatan för det sa han att han skulle vilja :)'

Kommentarer
Postat av: Klara

Ingen normal människa går ju och träffar uteligagre som dessutom är alkolister :S



Mys med spya på tåget :S

2009-07-14 @ 18:51:50
URL: http://alltidklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0