Hemma

jaa nu e jag hemma från östhammar nu ska ni få veta lite vad jag och stefan har gjort där :)
fredagen började med att vi åkte till stan och åt på donken sen åkte vi till tekniska högskolan och där fick vi vänta i 1 timme innan bussen kom och sen när vi kom till halstavik så bytte vi buss och det tog ca 2,40 timmar att åka upp :) men det var lugnt vi sov litte och så och sen träffade vi lasse stefans morbror som vi då har sovit hos och på lördagen sen när vi vaknade kl 8 pga att vi ahdde haft fönstret öppet så vi hadde hur mycket mygg och skit som hälst på oss så kunde inte sova så vi gick upp 8 och då åt vi lite frukost och prata lite med lasse sen så drog vi och kollade runt och så träffade vi en granne och han e bonde och dom har ca 40 kor så vi prata lite där och så och sen åkte jag och stefan och körde go cart och stefna var sjukt kaxig och sa att han skulle vara bäst på att köra men nej tyvärr så var ju jag lite bättre än han och sen åkte vi iväg för att äta efter det sen när vi kom hem drog jag och stefan till bonden för dom hadde lovat oss att få mjölka lite kor så det skulle bli kul jag tror jag mjölkade 2 kor och stefan mjölja 3 typ det var sjukt kul men det var läskigt för gjorde man fel kunde dom sparka än :P haha och sen vad gjorde vi mer ?? jo juste vi träffade bondens häst och get som gick tillsammans och var bästa kompisar :P det var faktist lite roligt :) haha och sen på söndagen så var det inte så mycekt jo stefan fick köra traktor för första gången och han tyckte det var sjukt kul :) och det gick bra jag fick ju också köra med jag har ju kört traktor sen jag var 12-13 :) för har ju en farfar som har traktor men men nu ska jag ladda upp alla bilderna..


stefan påväg upp

igen

lite cp bild på mig på uppvägen

byte buss i halsta vik :P

stefan utanför bonden

på bussen

igen

bytte buss:P

när vi körde go cart det är stefan

jag go cart

stefan

stefan och jag

stefan mjölkar

igen

stefan hos korna

kossa

kor

en kalv som e 3 dagar

samma

samma

lasses katt

en traktor jag fick köra hos bonden :P

gammal traktor :P

motorcykel hos bonden

skoter hos bonden:P

stefan kör traktor

stefan kör

jag utanför bonden :P

vi var väldigt mycket hos bonden tyvärr fins det inga bilder på när jag mjölkade eller när jag körde för dom ha försvinit :S men jag ska försöka leta upp dom i mobilen och sen har jag några filmer som jag ska försöka lägga in :) men nu vet ni vad jag gjort :) detta var en sjukt bra helg men stefan och stefan vet att jag älskar han ;) hah men vi hade kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0