i morogn

Ja i morogn ska jag upp kl 9 för jag ska börja "jobba" kl 10 och ja jobbet är i morgon typ en timme måla en vägg men jag får ju betalt för 8 timmars jobb så det är ju bra och mat får jag där med :P haha pizza :)
när jag kommer till "jobbet" kl 10 så sitter vi alla och pratar och vilar sen typ gör vi något i 10 min nsen äter vi lunch vid 11 sen börjar vi jobba kl 1 och slutar två:P
och efter det så ska jag till rabarber restaurangen jag jobbar på och där e det mer jobb och får bättre betalt får 75 i timmen och jobbar 6 -7 timamr varje dag och ahr jobbat där sen 1 juli :) så det e nice :) när jag slutar där ska jag hem och typ sätta mig vid datorn eller sova beror på hur jag känner mig ;)
nu ska jag gå oich lägga mig för att orka upp puss alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0