ja då börjar allt igen

pappa vakna för kanske 10 min sen det första han säger för i helvete timm du måste ta undan efter dig när du äter ! jag abra men fan jag  har ju det då var det en gaffel som låg faramme och sen hadde jag tagit upp diskmaskinen det sa han inget om utan han sa TIMM!!! varfrö ahr du bara stält dom här skålarna här jag abra viste inte var dom ska vara ah bara du e så jävla lat du ahr suttit vid datorn sen du kom hem halv 2 varför håller pappa bara på med mig för och ingen annan :( det e jobbigt hatar det men men

Kommentarer
Postat av: Klara

Stackare , ja vet hur de känns , ring mig om du mår för illa :) Ja finns här om du vill snacka!



2009-07-23 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0