nu har jag trist

jag har trist och vet ej vad jag ska göra och vill skriva lite så nu kommer det lite ointresanta rade bara så alla vet :P men ja ja eftter en jobb dag har man inte så mycket att göra så här sent på kvällen och jag måste ju upp kl 10 i morgon ska ju till grönan kl 11 så haha :P och jag hoppas det blir bra väder eller ok väder iallafal :P så det inte regnar fast om det regnar kanske man blir änsam där och kan åka mycket. fast jag åker ju inget på grönan så :P haha jag kan inte åka den nya insame för den snurrar kan typ inte ens åka tekopparna :P så ni fattar e lite mesig men men jag gillar berg och dalbanor så :D jag hoppas att det blir kul ändå :) men om någon är på grönan i morgon med så hör av er 0737069211 :) för då kan vi ju träffas :) puss allla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0