städat klart:)

jaa då har jag städat klart mitt rum och det såg ut som ett helvete :) ahah men men

enasidan av rummet :P hah

andra sidan av rummet innan jag blrjade :P

hittade en gammal tröjja också när jag städa

tagit bort alla kläder:P

tagitbort kläderna nu avr det bara lite små plock kvar

helt klart :)

skönt nu var det bara att sitta vid datorn :)


alla bilder e såklart klickbara :)
det tog fan inte så lång tid att städa rummet men det var jobbigt för hela min garderob var utriven inte städat på kanske en månad men men så är det man måste hålla rent annars blir det jobbigt tillslut :) nu ska jag kolla lite bdb och facebook och msn :) så ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0