TED!!!!<3



Detta är ted han är hur underbar som hälst han e snäll rolig och ja underbar som vän jag trdde aldrig att han och jag skulle prata så mycket och träffa varandra så mycket som vi gjort dom senaste 3 dagarna typ :Phihi eller hur ted det är kul och på fredag hoppas jag att det blir nice och dom som vill träffa dena underbara kille kom till tanto eller jaa tror vi drar dit då kan ni träffa oss på fredag men men nu ska jag berätta lite vad jag och ted har gjort under dagarna vi varit med varandra första dagen koim ted till mitt jobb och började läsa szlits och sen så drog vi in till stan för att träffa några av mina emo kompisar sen efter det så typ drog vi till tanto och drack lite eller jag drack :P
och sen i går vad gjorde vi i går juste vi gick till stan och träffa emosarna och sen så drog vi till kungsträgården och ville se på börar men vi vick bara prata med några transor och sen typ efter det drog vi till baka till plattan och sen åkte vi hem och vi har pratat ganska mycket om han och nicolr och om julia :)  men allt kommer gå bra det hoppas jag i allafal :)
men ted jag tycker om dig väldigt mycekt du är en bra polare :) <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha jag tycker han är lite lik min pappa :)

2009-08-02 @ 13:36:31
Postat av: Tedfreak957

fan vilken snygg pappa du har då (a)

2009-08-03 @ 22:42:50
Postat av: Klara

Nej de vet ja inte riktigt . .

2009-08-05 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0