HEJ

jaa vad fan ska jag skriva jag får bara en massa klagomål från alla att jag skriver så dåligt men fan jag jobbar ju :) haha jag jobbar två dagar i veckan och sen så går jag licenskurs på solvalla en dag och sen är jag i stn dom andra fast jag e kanske lite lat också jag e ju ledig varje fredag efter som jag inte har skola då :P hahaah jag e ledig så om någon e sjuk och har trist en fredag ring så kommer jag för orkar inte bara vara hemma men ja nu ska jag skriva vad jag gjort i dag!!
i dag har jag inte gjjort mycket mer än försov mig till skolan jag började 20 över 1 och kom 20 i 2 :P haha jag e dålig haha
och sen har jag fixat med en affisch till en spelning och sen har jag försökt lära elin hur man ska blogga att man inte ska skriva typ 100 sider och 3 bilder utan det räcker med 2 in lägg om dagen och typ 10 rader varje inlägg och typ 1-3 bilder kolla på blondinbellas blog och dom lite mer kända bloggarna dom skriver inte mycket mer så alla som tror man ska skriva typ 5 inlägg om dagen och typ 100 rader och 5500 bilder tyst bara det e ingen som orkar läsa kanske någon konstig iditot vi kan ju se hur många som nu orkar läsa detta inlägget det är ju långt så ca 50% av alla som kommer komma in på min sida kommer inte läsa det fr det är för långt men men nu skajag göra klart lite och sova så puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0